zondag 11 april 2010

Liefdesnestje gespot

Het is alweer bijna 2 weken geleden dat Frank uit Nederland vertrok naar zijn geliefde.
Is jullie mailbox nu ook zo leeg?
Nieuwsgierig als ik ben wil ik uiteraard ook wel eens zien waar hij is terecht gekomen. Aan de hand van zijn visitekaartje
en een eerder gepubliceerde foto van het kompleks waar Erna woont
heb ik de satelieten van Wikipedia en Google op hun liefdesnest kunnen richten.
Zie hier het resultaat:
Zo te zien een prachtige omheinde (dus bewaakte) ‘bungalowpark’ met vele voorzieningen gelegen in het meest zuidelijk stadsdeel, Medan-Johor. Vlakbij het internationale vliegveld ‘Polonia’.
Op bovenstaande foto genummerde gebouwen

*1) Baiturrahman Moskee

*2) Pintu Massak (hoofdingang)
Linksboven in vakje 2, de hoofdpoort, staat de woning van Erna. Zijn drie huizen ( of drie daken ) die allemaal tot een erf behoren. Achter het huis staat een lege veld , Zo breed is ook haar huis , daar willen ze een volleybalveldje van maken.
En verder:
3) Rumah ‘Willy’, 4) Rumah ‘Radja’, 5) Rumah Mas Arief, 6) Rumahnya Suri, 7) Rumah Deddy Dolok Sinaga, 8) Rumahivan Naufal, 9) Rumah Julpan, 10) Rmh Blok VI, 11) Rumah Dharma, 12) Rumah Om Zul.
Als die laatste tien allemaal restaurantjes (Rumah Makan) zijn dat is dit het ware paradijs.
Ik verheug me er al op om alle restaurantjes daar aan te doen.
Maar is Frank nu ook een ‘Anak Medan’.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten